Schipholtickets.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Schipholtickets.nl ervaringen.
Wil jij een ticket boeken via Schipholtickets.nl? Twijfel je een beetje of de website wel betrouwbaar is om hier je vliegtickets te boeken? Gelukkig kan je hier de ervaringen van reizigers lezen die al eerder hun vliegticket geboekt hebben via deze website. Aan de hand van hun ervaringen kan je zelf een mening over het bedrijf vormen. Heb jij laatst een vliegticket besteld op de website van Schiphol tickets? Wij horen graag jouw mening in een eerlijke review op onze site om zo andere weer verder te helpen.
Over Schipholtickets.nl
Schipholtickets.nl is een eerlijke online vergelijkingssite waarbij je vliegtickets van Amsterdam naar andere delen in de wereld kan vergelijken. Hierbij worden alle vliegtickets van verschillende vliegtuigmaatschappijen vergeleken naar jouw ultieme droombestemming. De betaling van je vliegticket regel je ook direct online met iDeal zodat je boeking meteen geregeld is. Naast het gemak waarmee vliegtickets worden geboekt kan je rekenen op klantvriendelijkheid. Regelmatig wordt de website dan ook uitgeroepen tot vergelijkssite van het jaar!
Voordelig je complete reis samenstellen.
Via Schipholtickets.nl kan je voordelig je reis samenstellen naar de leukste bestemmingen in Europa of de rest van de wereld. Je kan namelijk niet alleen online terecht voor het samenstellen van je vliegreis, maar ook voor het uitzoeken van je hotel en huurauto. Zo staat je huurauto al op je te wachten als je op de plaats van bestemming land. Dit alles kan je online regelen en betalen in de beveiligde omgeving van Schipholtickets.nl.
Entertainment boeken via Schipholtickets.nl
Ga je naar London en wil je hier de London Eye bezoeken? Sla de wachtrij over want met Schipholtickets.nl kan je werkelijk alles van te voren vastleggen. Zo regel je al online kaartjes voor de grootste activiteiten in de stad. Of regel je alvast een taxi als je aankomt op het vliegveld. Vanaf nu functioneer je als je eigen reisbureau en regel je alles online via de website van Schipholtickets.nl. Zelfs musea en andere activiteiten kunnen vastgelegd worden zodat iedereen van te voren op de hoogte is van je komst. Regel alles direct online bij het boeken van je vliegtickets of kom op een later moment terug om een evenement te boeken waar je graag heen wilt.
Schipholtickets.nl is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Schipholtickets.nl bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Schipholtickets.nl lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Schipholtickets.nl.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
Schipholtickets.nl is van origine een Nederlands bedrijf en is daarnaast al een lange tijd actief op het internet.
Hun reputatie is daarom ook erg goed.
Op onze website kan jij ook een review plaatsen om andere gebruikers te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen.
Het is verstandig de website van Schipholtickets.nl te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Schipholtickets.nl.
Vlucht in juli 2020 gecanceld. Nooit geld terug gekregen. Krijg niet in contact! Ik ga manier zoeken om dit bij de politie melden en rechtzaak van maken! Alsjeblieft iedereen die dit ook mee maken, neem ook actie! Samen om dit bedrijf te pakken krijgen.
Zie na aankoop van je ticket maar eens uit te zoeken met welke maatschappij je vliegt en waar je online kan inchecken. Volledig kansloos. Kocht bij schipholtickets een ticket naar NYC. Het lijkt er op dat je met Virgin vliegt, maar die site verwijst naar Delta en zij verwijzen door naar KLM. Bij geen van de site kan je hierdoor online inchecken waardoor ik moet accepteren dat ik op de reservelijst van de vlucht terecht kwam. Retour ticket aanpassen, vergeet het maar bij Schipholtickets. De knoppen op hun site werken niet. HIER NOOIT TICKETS KOPEN!!!!!!!!!!
Dit bedrijf is vreselijk!!
Een gedeelte van ons traject van Amsterdam naar Darwin (Australië) was gecanceld. We kregen een heel erg onduidelijk mailtje, die zo aan je aandacht voorbij glipt, maar goed ze hebben ons in ieder geval gemeld dat er een stuk gecanceld was.
Vervolgens contact opnemen is een drama. 40 minuten in de wachtrij minimaal als je er überhaupt al doorheen komt. Ik belde vaak tussen de 20 en 30 keer achter elkaar voor ik in de wachtrij geplaatst werd.
De mensen die ik aan de telefoon kreeg waren vaak wel vriendelijk, maar konden niets anders doen dan mijn boeking inkijken en een verzoek sturen naar British Airways (onze operator). Wij mochten volgens hen zelf een andere vlucht uitzoeken die zij dan aan BA zouden voorleggen. Na drie keer dit gedaan te hebben en drie keer een heel kort standaard mailtje terug te krijgen van Schiphol Tickets ben ik toch maar even met BA gaan bellen. Zij vertelden dat de vluchten die wij aangaven niet met Airlines waren waar BA contact mee had. Logisch dat ze deze alternatieven niet accepteerden. Maar hier wisten de mensen aan de telefoon van Schiphol Tickets duidelijk niets van af.
Na een aantal keer via de mail richting een refund-actie geduwd te zijn door Schiphol Tickets en ongeveer de 15e keer dat ik iemand aan de lijn had zei deze persoon doodleuk; oh, maar kan je niet beter Schiphol Tickets zelf bellen, want nu bel je met vliegtickets. Wij kunnen je boeking wel inzien, maar niet zo veel meer dan dat.
Het volgende nummer dat ik belde werd wel snel opgenomen, maar alleen maar Engelssprekende mensen die duidelijk niet wilden meewerken. Ze hebben meerdere keren opgehangen nadat ze alleen maar uitgesproken hadden dat ze alleen een refund konden doen. Via de e-mail alleen maar standaard mails waar je niets mee op schiet....
Uiteindelijk hebben we een nieuwe vlucht moeten boeken en waren we meer geld kwijt.
Het ergste van allemaal is dat British Airways ons vertelde dat ze helemaal niet door Schiphol Tickets zijn benaderd en dat er helemaal geen dossier opgebouwd is.
Dit bedrijf is echt oprecht het meest onwelwillende, onbehulpzame en onduidelijke bedrijf dat ik ooit in mijn leven meegemaakt heb!!
Schipholtickets is nog niet eens 1 ster waard maar kon helaas niets anders kiezen. Ze hebben een fout gemaakt in mijn boeking en dit hebben ze zelf ook toegegeven. Ze hebben mijn naam verkeerd doorgegeven aan de luchtvaartmaatschappij en een naamswijziging was niet mogelijk. Twee weken lang van het kastje naar de muur gestuurd en vervolgens heb ik op het laatste moment nieuwe tickets moeten boeken omdat ze niets voor mij wilden betekenen. Een refund hoefde ik ook niet aan te denken. Laatste telefoongesprek heeft de medewerker gewoon de telefoon erop gegooid omdat ze aan haar tijdslimiet zat. Ik was nog niet klaar met mijn woord en ze hing al op. Al met al.. BOEK HIER NOOIT JE TICKET!! het zijn oplichters en willen alleen maar meer geld. Ik kom volgens hun nieuwe tickets boeken via hun maar dan moest ik nog even 650€ neerleggen. Ik heb alles zwart op wit staan dus ga hier nog zeker wat mee doen. Ga het hier zeker niet bij laten!
OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS
Zelfs 1 ster is nog teveel voor deze "organisatie". Het klinkt heel Nederlands, maar het is een Spaanse oplichtersbende. 2 jaar geleden tickets geboekt voor onze Australië-trip (binnenlandse vlucht). Helaas kwam Corona. Tickets omgeboekt (bijbetaald) naar een open ticket. Als je gaat informeren (het is al een hele tour om überhaupt contact te krijgen) hoe je het open ticket kunt inwisselen, wordt je eerst verwezen naar de luchtvaartmaatschappij, die verwijst vervolgens vrolijk terug (Nog nooit van een boeking gehoord) en dan blijkt het open ticket niet zo open te zijn, maar moet ik plots voor eind september mijn vlucht doen. Nog nooit is die datum genoemd ... Handig! Ik ga ik oktober. Helaas ... geen enkele coulance of hulp: want de luchtvaartmaatschappij wil zogenaamd niet meewerken. Boeken is zo gedaan maar als je service of contact wil moet je niet hier zijn! Boek dus nooit meer via zo'n tussenpersoon, maar rechtstreeks. Dan maar wat duurder eventueel, maar dan heb je wel service en kan je ook iemand bereiken.
Telefonisch goed bereikbaar, heel behulpzame en vriendelijke medewerkers. Reis gecanceld en binnen 48 uur geld terug gekregen
Probeer nu al 2 jaar het geld voor mijn ticket naar Stockholm terug te krijgen. De reactie is altijd hetzelfde wij kunnen niks! Je moet wachten. Onzin ze doen niks voor je!!! En als ze wat doen krijg je buitensporige kosten die je wel moet accepteren anders krijg je helemaal niks!!!! Nooit meer boeken
Niet vertrouwen die schipholtickets, ik bespaar je mijn ervaringen maar wees gewaarschuwd. Betaal dan maar een paar tientjes meer voor een menselijke behandeling elders.
ticket betaald nooit ontvangen
Boek NOOIT een vlucht bij Schipholtickets.nl !!! Ik ben honderden euro’s verloren door hen!
Mijn vlucht werd van datum vervroegd, maar NIEMANd bracht mij op de hoogte. Toen ik dit ontdekte en dit niet kon accepteren omdat ik niet kon vertrekken op die datum, werd ik absoluut niet geholpen, integendeel! Ik heb uren aan de telefoon gehangen met de klantenservice waar iedereen gebrekkig Engels spreekt! Er werd mij ook beloofd dat het geregeld ging worden, om dan later weer te horen dat ze NIETS konden doen, behalve mijn vlucht annuleren, en dan nog sevicekosten per geannuleerde vlucht aan te rekenen. Resultaat: hun fout kost mij nog geld. Ik heb in allerijl nog 4 vluchten bij een andere maatschappij geboekt inmiddels honderden euro's duurder zo vlak voor vertrek. Ik wacht nu op mijn terugbetaling die er hopelijk wel komt”¦ Loop vér weg van deze maatschappij!!!!
Probeer op alle manieren mijn geld terug te krijgen doordat de vlucht werd geannuleerd i.v.m. covid-19 word verwezen naar de luchtvaartmaatschappij maar die reageert met boekingskantoor moet het regelen en ze doen gewoon niks alleen maar cashen en niet terug betalen of actie ondernemen voor hun klanten.
Nooit meer schipholtickets .com voor mij.
WEES GEWAARSCHUWD!!!
... maar de rest is slecht!
Je weet pas hoe goed/slecht een reisbureau is als er stront aan de knikker is. Schipholtickets.com gaat schandalig om met hun klanten.
Probeer al sinds april mijn geld terug te krijgen waar ik recht op heb vanwege een door KLM geannuleerde vlucht.
-Onbereikbare klantenservice
-op e-mails wordt niet gereageerd
-al 5 maanden op mijn geld aan het wachten
Het heeft even geduurd maar uiteindelijk geld van de vlucht terug ontvangen van schipholtickets.
I bought some flight tickets for March 2020. I contacted them more than a week before departure to ask for options due to COVID-19. The only option is to send one ticket (no more allowed). I can't get hold of their customer service (no phone number or e-mail provided). I'm sure Air Canada has offered all agencies some kind of option (either money back or free re-booking). This is so unprofessional. What angers me is that the website is still online and running so it's not even like they're bankrupt or the site is down.
Ik probeer al 2 weken iedere dag meerdere malen te bellen met schipholtickets, maar helaas tot op heden heb ik niemand gesproken. Na tientallen minuten wachten wordt er daarna opgehangen. Ik heb al 4-5 x een mail gestuurd maar nee niemand heeft mij gebeld of gemaild. Zo’n slechte onbereikbaarheid en slechte service heb ik nog nooit gezien!
Koop hier a.u.b. geen tickets. Zij zijn totaal niet betrouwbaar. Klantenservice is gewoonweg niet te bereiken. Ze reageren nergens op...Wees gewaarschuwd
Boek nóóit met Schipholtickets. Wij dachten dat we met KLM zouden vliegen, dit blijkt een shared code vlucht te zijn en nu vliegen we met Etihad. Dat is in principe geen probleem, alleen zit er op de heenweg geen bagage bij. Die kunnen we wel bijboeken op het vliegveld via Etihad, voor 600/700$ per persoon. Belachelijk!
Schipholtickets weigert ons verder te helpen, reageren traag op mails, bellen heeft helemaal geen zin want je krijgt iemand uit Spanje aan de lijn die amper Engels kan.
Advies: betaal iets extra voor een betere en betrouwbare klantenservice.
Gelukkig was de klantenservice bereikbaar en behulpzaam toen mijn net aangekochte tickets geannuleerd en helaas ook al betaald waren. Maar hoe kan het dat ik naar het betaalscherm werd geleid terwijl de reservering blijkbaar nog niet bevestigd was door de vliegmaatschappij?
Maar nog erger vind ik dat het vier dagen duurde voordat het best wel grote bedrag weer op mijn rekening stond. Waarom niet dezelfde dag al weer terugstorten? De klant valt niets te verwijten en is in dit geval beslist geen koning.
I would definetly NOT reccomend this agency at all. I missed my flight due to a change on my itinerary I was not informed about at all. It has been 5 months and I hav enot received any reply about my complaint. Completely untrustworthy.
Niet bereikbaar, toegstuurde links werken niet. Verbinding wordt verbroken als je klantenservice belt. Tot slot: nog geen tickets ontvangen, 4 dagen voor vertrek.
<p>30/06/2019 reis geboekt. Prijs € 929,=. Afgerekend € 993,48.<br />Op vraag "wat heb ik toegevoegd". Geen reactie. Telefoon slecht verstaanbaar, op goed geluk 3 x toets 1 ingedrukt, vervolgens niet verstaanbaar. Op zoek naar e-mail adres: info@schipholtickets.nl tot 2x niet aangekomen. customerservice@schipholtickets.nl geen reactie.<br />Oplichters??</p>
Ticket geboekt via Schipholtickets. Twee koffers toegevoegd. Op de site staat niet aangegeven dat deze koffers alleen voor de heenvlucht zijn. Conclusie: twee koffers op de heenvlucht en voor de terugvlucht moeten we op de luchthaven bij boeken. Na telefonisch contact (met gebrekkig Engels sprekende medewerkers) zeggen ze alleen dat ze niets kunnen doen. Annuleren van een koffer is mogelijk, maar zonder geld terug te krijgen.
Mijn vlucht was geannuleerd en de vluchtmaatschappij gaf aan dat ik in aanmerking stond voor een volledige restitutie. Dit reisbureau zelf weigerde elke aanvraag voor een restitutie en heb tot vandaag nog mijn geld nog niet terug gekregen.
Wij zouden vliegen naar Nieuw Zeeland. Bij aankomst op Schiphol, kregen wij te horen dat onze vlucht gecanceld was door de in check balie en krijgen het advies op Thai Airways te bellen. Die beantwoordden de telefoon niet. Toen hebben wij Schipholtickets gebeld of ze ons konden helpen, wij kregen antwoord dat dit ze ons niet verder konden helpen.
Er was een andere stel met hetzelfde probleem als ons, maar die hadden geboekt bij Cheaptickets, de Lufthansa balie had gebeld voor hun en het lukte ze om te boeken op een andere vlucht. De Lufthansa medewerker heeft Schipholtickets nog een keer gebeld voor ons, en voorgelegd dat het andere stel hetzelfde probleem had als ons en dat Cheaptickets een oplossing had gezocht, dus want ging Schipholtickets nu doen voor ons? Omdat de lufthansa medewerker belde met Schipholtickets, was er nu plosteling wel een oplossing mogelijk! Knap waardeloos!
Vlucht geboekt en bevestiging ontvangen - enkele dagen later melding dat er een fout was in hun software waardoor de betaling niet zou doorgekomen zijn.
Geen excuses, doch slechts melding dat ze de boeking zelf hebben geannuleerd - compenseren niets en stellen duurdere tickets voor (zogenaamd voordeligste, maar vind meteen lagere prijzen bij andere aanbieders).
Onmogelijk iemand tel. te bereiken en op mail volgen wat verzinsels over voorwaarden die niet blijken te bestaan...
Besluit: amateurs, maken fouten en vragen dan dat de klant daarvoor extra zou betalen... best wegblijven
We zijn nog niet eens vertrokken en het loopt reeds fout:
- Ik vind een interessant traject via skyscanner dat door Schipholtickets wordt aangeboden, echter zonder bagage.
- Er is nergens de optie online om deze bagage bij te boeken dus bel ik hen op. Super! Zij kunnen namelijk wel manueel de bagage toevoegen en sturen je dan een betaallink op. Na een telefoongesprek van 30 minuten heb ik 10 maal bevestigd gekregen dat de bagage voor ALLE vluchten inclusief is door de toeslag die ik zal bijbetalen. Aangezien zij mij dit bevestigen besluit ik om met hen in zee te gaan, desondanks ze 40€ duurder zijn als andere boekingsmaatschappijen die moeilijker te bereiken zijn. Zo ben ik immers zeker van de baggage. Ze rekenen voor deze "service" ook nog eens 30€ administratiekosten.
- Ik krijg de boekingsbevestiging, maar merk op dat er geen melding is van de bagage. Nergens in het overzicht.
- Ik mail met de vraag om dit aan te passen alvorens te betalen.
- Ik krijg van twee verschillende medewerkers bevestiging dat dit normaal is, en dat dit na betaling wel op de e-tickets vermeld zal staan.
- Ik betaal en ontvang mijn e-tickets waar letterlijk op staat "ALLEEN HANDBAGAGE".
- Ik maak hier meteen melding van en er wordt mij verteld dat ze dit zonder problemen zullen aanpassen en ik nieuwe e-tickets zal ontvangen.
- Ik ontvang een mail: we kunnen dit niet meer aanpassen, je kan dit enkel nog aan de balie van de luchtvaartmaatschappij zelf bijbetalen en wij zullen het vervolgens vergoeden.
Schipholtickets maakt een enorme blunder (er was maar één reden dat ik telefonisch met hén boekte: ruimbagage), verspilt véél van mijn tijd (het resultaat is immers dat ik gewoon ook zelf online, goedkoper had kunnen boeken en bagage rechtstreeks bij de balie van de luchtvaartmaatschappij had kunnen regelen), stelt voor om mijn geld bij te houden (zijn zij een bank!? Mijn toeslag, die ze NIET aanbieden houden ze!?) en dat ik zelf alles regel!
Vermijd deze amateurs en regel zelf alles met de luchtvaartmaatschappij. Ik betaalde hier uiteindelijk voor een service die ik helemaal niet kreeg.
Na eerder bericht moet ik toch iets rechtzetten en positiefs schrijven.
1. Vanmorgen (op zondag) gebeld, vrij snel contact gekregen
2. de boeking zou er niet doorheen gegaan zijn maar ze gingen het opnieuw doen
3. Een half uur later ontvingen wij een bevestigingsmail tevens werkte de activerings link wel.
4 Nu net bevestiging gehad van de vlucht bij United.
5 Opgelucht na alle negatieve verhalen op internet
6 Bedankt voor de hulp
Wel waren wij ook heel blij met Visa te hebben betaald.
Beloofd wordt binnen een uur een bevestigingsmail te krijgen. Dat is niet gebeurd. Profiel aanmaken lukt ook niet. De link die je wordt toegestuurd om je profiel te activeren werkt ook niet.
Hierdoor krijg ik een onprettig gevoel en ben gaan googlen. Nu lees ik allerlei negatieve verhalen over schipholticket.com of nl.
Wij hebben al heel wat reizen geboekt via internet maar dit is de eerste keer met problemen.
Vandaag de maatschappij bellen, zal waarschijnlijk een lange wachttijd worden met wat ik zo heb gelezen. Gisteren al een mail gestuurd.
Jammer dat het op deze manier gaat. Mensen sparen voor hun vakantie en verheugen zich hierop. Dit geeft een enorme stress bij mensen. Wij zijn met een grote groep en je wilt graag gaan plannen etc. wat nu niet mogelijk is met alle gevolgen van dien.
Pas op voor deze internet ticketsverkoper.
Ze verkopen alleen tickets, adviseren niet.
Je kunt hier tegen veel extra kosten aanlopen, zonder hiervoor gewaarschuwd te zijn.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Schipholtickets.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 47 beoordelingen geplaatst over Schipholtickets.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,6 gekregen, waarbij 20% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Schipholtickets.nl actief?
Schipholtickets.nl is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) vliegticket aanbieders.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Schipholtickets.nl reviews? Dan kun je naar de website van Schipholtickets.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.